70eko hamarkada. Hiriko argiek erakarria, Jeannek ihes egingo du mendien goialdeko umezurztegitik. Zinema-estudio batean babesa aurkitu eta lekua arakatuko du gauez. Egunez Elurretako erregina pelikula filmatzen dute han, Cristina enigmatikoa izanik haren protagonista. Jeanne berehala geratuko da liluratuta izar eder baina tormentatu harekin. Aktorearen eta neskatoaren artean elkarrenganako lilura sortuko da.