Bizitzak zentzu guztia galtzen du Nicolasentzat (Henry Golding) Daniela neska-laguna (Beatrice Grannò) galtzen duenean. Bere ametsak kontrolatzea ahalbidetuko dion entsegu kliniko batean parte hartzeko aukera emango diote eta onartu egingo du, suspertu nahian. Orain Nicolasek Danielarekin amets egin dezake gauero eta bere harremanari ekin, inoiz baino idilikoagoa izanik. Ametsetan bada ere. Eta horietan betiko galtzera arriskatuz.