Agnieszka Holland zuzendari itzaltsuak orain arteko proiekturik anbiziotsuenari heldu dio, eta Franz Kafka XX. mendeko idazle txekiar enblematikoaren biopic bat aurkeztu du. Filma mosaiko kaleidoskopiko gisa sortua da, eta Kafkak munduan utziriko urratsari jarraitzen dio, hasi XIX. mendeko Pragatik, harik eta Vienan hil zen arte, I. Mundu Gerra eta gero. Franz filmak bestelako begirada bat eskainiko dio publikoari, literaturako jeinuaren atzean zegoen gizonaren bizimoduari buruz.