Alia Trabuccoren best-sellerrean inspiratuta, Limpia familia-drama aztoragarria da, eta Estela etxeko langilearen eta hark gau eta egun zaintzen duen sei urteko neskatoaren arteko harreman biziaren istorioa kontatzen digu. Bien arteko lotura estutuz doan heinean, mendekotasunezko eta isilpeko mundu bat eratuko dute, eta emaitza saihestezin batera eramango ditu horrek.