"Nour Herriko Sultan Agurgarria kamera ilunaren eta zinematografoaren misterioak irakatsiko dion norbaiten bila dabil". 1901, Gabriel Veyrek –Lumière anaien operadore ospetsuak– partie de campagne batean, iragarki hau irakurri du egunkari batean, eta bi aste geroago Nour Herrian lehorreratu da Sultan Beneragarriari zinematografoaren teknika irakasteko. Zientzia eta magia, maitasuna, umorea eta fantasmak.