Ángela emakume gorrak haur bat izango du Héctor bikote entzulearekin. Alabatxoaren jaiotzak aldatu egingo du bikote-harremana, eta Ángelak haurraren hazkuntzari aurre egin beharko du, beretzat egin gabeko mundu batean.