Pérez de Castro familiak Caravaggioren lan galdu bat izan zuen hainbat urtez egongelan, 300 milioi euro baino gehiago balio zuela jakin gabe. Margolana enkante batean agertu zenean 1.500 euro hutsengatik, adituen, bildumagileen eta arte-merkatarien lasterketa frenetiko bat hasi zen beretzeko. Thriller dokumental honek antzinako artearen merkatuko sekretuak agerian uzten ditu, bai eta ustekabeko aurkikuntza batek sektore oso bat nola irauli dezakeen ere.