80ko hamarkadaren amaierako Bilboko langile-aldirietan, gimnastika erritmikoko haur-ekipo bat Berlinen egingo den txapelketa batean parte hartzeko prestatzen ari da. Amek ezin dietenez alabei lagundu, aitek joan beharko dute, baina ez dirudite oso interesatuak bidaian, kirol horretan, ezta euren alabetan ere. Bidaia luzea izango da eta, Berlingo harresia erori bitartean, aita izateko modu berri bat ezagutuko dute.