Koreako familia batek Argentinan aukera berriak bilatzea erabaki eta bidean galdutakoaren dolua egiteko moduak aurkituko ditu: Lila nerabe korear-argentinarra da, eta oraindik ez du bere lekua aurkitu munduan. Neskatoraren aita, Antonio, hemezortzi urte lehenago (gaztea zela) iritsi zen Latinoamerikara aukera berrien bila, eta den-dena gazte etorkinaren ametsa betetzeko aukeraren alde jokatzea erabaki zuen. Belaunaldi-epika bat, iraganera itzultzen dena oraina berrasmatzeko.