Agidanez klase sozial ertain-baxukoa den familia arrunt bateko gurasoek tutore bat kontratatu dute, bigarren hezkuntzako ikaslea den semeari nota txarrak hobetzen lagundu diezaion. Tutore misteriotsua aurreikusi ezinezko arma baten gisakoa izango da familian eta konbentzioak absurduaren mundura eramango ditu.