Ángeles Blanco abokatua da garun-paralisia duten pertsonei laguntzen diharduen elkarte batean. Egun batean mezu bat jasotzen du telefonoan: SOS bat. Besterik ez. Ángelesek berehala erantzuten du. Datu gehiago eskatuko ditu, baina ez du erantzunik jasoko. Zenbait egun seinalerik eman gabe igaro ondoren, beste mezu bat jasoko du: SOS bat negar-emoji batekin. Ángelesek badaki norbaitek bere premia duela telefonoaren beste aldean, eta lagundu nahi badio, pertsona horrekin harremanetan jartzeko modua topatu beharko du.