João Liberadari buruzko pelikula biografiko bateko protagonista da; generoarekin konforme ez zegoenez, Inkisizioak jazarri egin zuen Liberada. Zuzendariaren paralisi misteriotsuaren ondoren, João amets aztoragarriak izaten hasi eta Liberadaren istorioa ohoretzeko borrokatuko da.