Filmak Martha Hoffmanen istorioa kontatzen digu: mezenas xelebre eta dirutsua da Hoffman, alabek psikiatriko batean barneratuko dutena. Casares perituak aztertu egin beharko du amaren dirutza kontrolatzeko plana ote den ala, aitzitik, Marthak bere segurtasuna edo familiarena arriskuan jartzen duen dementziaren bat ote duen.