Hiru haurridek zaldun baten antzeko figura bat sortu eta geziz josiko dute. Urtaroak igaro ahala, hiru protagonisten bizitzei behatuko diegu, euren sorkuntza errealista sortu eta suntsitzen duten bitartean.