35 urteko Laurak bizitza monotonoa du: aita gaixoari laguntzen dio, denda batean lan egiten du, pisua partekatzen du eta bere erdi mutil-lagunarekin ematen du denbora. Lasaitasun arraro hori aldatu egingo da iraganeko lankide batek sektore teknologikoan aspaldiko proiektu bati berrekitea proposatzean. Onartu egingo du, arrakasta lortzen saiatu nahian. Galdutzat jotzen zuen bere parte bat berreskuratzeko bide horretan, ingurua kolokan jarriko duten hainbat erabaki hartu eta bere burua lehenesteagatik ordaindu beharreko prezioari aurre egingo dio.