Londresko kaleetan, Mikek –etxerik ez duen gazte batek– bizirik irauteko borrokatu behar du, iraganari aurre egin eta bere egoerari konponbidea bilatzen dion bitartean. Mikeren bizitza marjinaltasunaren eta aldizkako itxaropen-izpien artean igarotzen da. Bere burua deskubritzeko bideari ekiten dion heinean, espero ez zituen baina hasiera berri bat markatu lezaketen aukerak agertuko zaizkio. Urchin erretratu intimo eta hunkigarria da, giza hauskortasunari eta erredentzio-aukerari buruzkoa.