Emaztearen desagerpenak erabat suntsituta utziko du Fernando, geografia-irakasle lasai bat. Noraezean, beste gizon baten nortasuna ordezkatu eta landetxe portugaldar bateko lorezain gisa hasiko da lanean; ustekabean, hango jabearen lagun egingo da eta berea ez den bizitza berri batean murgilduko.