Laurogeita hamarreko hamarkadaren amaieran, zortzi urteko Sasha eta bere familia (etorkin hungariarrak) Vancouver uharteko etxe berri batera joango dira bizitzera. Familiaren bizitza berria oztopatu egingo du Jeremyren –seme nagusiaren– jokabide geroz eta arriskutsuagoak.