Urtearen amaieran bortxatua izan ondoren, Álexek bere anaia Adriánen babesa bilatuko du, baina Adriánek, amorruak jota, geroz eta bide ilunagoari jarraituko dio. Harremanak aldendu egingo ditu anai-arrebak, eta Álexek antzerkiaren bidez bideratuko du mina, Medea mendekatiaren rolean.