Jesus Mari Lazkano artistaren marrazkietan oinarritutako animaziozko film laburra. Chamonixeko Mer de Glace glaziarrean eraldaketa irudikatzen du. Hitzaurean Caspar Friedrichek 1824an gai horri buruz egindako margolan baten galera kontatzen digu: 1945eko maiatzean naziek Berlinetik etsi-etsian ihes egin zutenean desagertu zen margolana. Zoom out fisiko batekin jarraitzen du, galaxiaren kanpoalderako bidaia, denboran atzera egiteko erabilia azken glaziaziora arte (duela 2 milioi urte).