Santiago Argentinako polizia-kaboa da, Uruguairako muga zeharkatu duena, atzean dituen beste polizia-agente batzuengandik ihesi. Uniformea erabiliz, eskualdeko janari-postuak ikuskatzen eta esnekiak eta hestebeteak probatzen ditu bizirik irauteko, herritarren artean oharkabean pasatzen saiatuta betiere. Dirurik eta ostaturik gabe, baina enpatiaz eta maltzurkeriaz, bizitza berri bat prestatzen hasiko da eta bidean gurutzatutako pertsonaia lokalen laguntza jasoko du, agian bere bizitzako maitasuna den hori aurkitzeraino.