Diegok Lanzarotera joatea erabakiko du bere emazte Albarekin, enegarren aldiz euren harremana salbatu nahian. Harreman toxikoa eta sexualitaterik gabea dute, etengabe liskartzen dira, joan-etorriak dituzte (pertsonak egonik tartean), eta ez zaie axola elkar mintzea. Albak itxita mantentzen du bere koraza, konturatu gabe bere jarrera dela bere harremana hondoratzearen kausa.