Tokioko paisaia beti aldakorrean, bi haurride noraezean ibili ohi dira hirian, amaren faltak oinazetuta. Aitaren –arkitekto ospetsu baten– itzulera baliteke adiskidetzeko azken aukera izatea protagonistentzat.