1936ko goiz batean, gerra balkoitik agertuko zaio Gabriela neskatoari begien aurrean: iheslari bat eraikinaren barruko patioan ezkutatu eta biak isilik geratuko dira, baina auzokide batek oihu egin eta sekretua agerian utziko duenez, kolpistek gizona atxilotuko dute. Erbestetik, Gabrielak haurtzaroaren amaiera markatu zuten oroitzapenak berregiten ditu. Zauri kolektibo hura gogoratzeak min berezi eta zatiezina eragiten dio. Balkoi hutsa baino ez da geratzen, lehen agur haren irudia.