Bere hitz propioekin, mundua ikusteko bere modua kontatu zigun Almudena Grandesek luzaroan, bizitza eta idazketa ulertzeko zuen modua. Baina Almudena jada ez dago gurekin. Film honen nahia Grandesen oroimena bizirik mantentzea da. Egilearen bizitza eta obra ospatzea, bere heriotzak utzitako hutsune mingarria ahaztu gabe. Luis García Montero –idazlearen senarra– hutsune horretan murgiltzen da eta, hala, gutxik bezala gure bizitza kontatzen jakin zuen idazle baten erretratu intimoa osatzen du.