"Goiz batean konturatu nintzen hiru hilabetean ez nuela maitasuna egin". Horrela hasten da Ovidieren sexu-greba. Artxiboko irudien muntaketa baten eta Ovidieren La chair est triste hélas testuaren irakurketaren medioz, Gabrielle Stemmerren collage-filmak txikitu egiten du eredu heterosexuala, intimoa eta, aldi berean, politikoa den istorio batean.