Nagisa eta Natsuo udan elkartzen dira itsasoaldean. Bien begirada hutsak bata bestean islatzen dira elkarri baldarki hitz egiten diotela eta euriak blaitutako ozeanoan barneratzen direla. Neguan, Li –sormen-krisian den gidoilari bat– elurrez estalitako herri batera joan da. Ostatu bitxi eta hondatu bat –Benzo enigmatikoak zuzendua– topatuko du han. Bien elkarrizketek ez dute apenas konektatzen, baina elkarrekin ekingo diote tupusteko abentura bati.