2007an, Juliette Binochek eta Akram Khanek etenaldi bat egin eta elkarrekin sortu zuten In-I, mundu osoan zehar biratutako performance original bat. Gaur, Juliette Binochek bidaia bizigarri hura berrikusiko du. Irudi ezezagunen bidez, sorkuntzari, haren erronkei eta horrek dakarren eraldaketa pertsonalari buruzko gogoeta egiten du zinemagile gisa.