Bi lagun-bikote –Ale eta Santi batetik, Natalia eta Mario bestetik– Kariben ari dira ospatzen elkarrekin hogei urte daramatela. Egunean jarri, edan, berriz konektatzen dute elkarrekin... Ronak animatuta, Alek erabakiko du aitortzea laurek elkar ezagutu zuten gauean tranpak egin zituela Santirekin joateko, hasiera batean Nataliaren atzetik baitzihoan Santi. Albistea ez dute espero bezala hartuko besteek. Hurrengo goizean, Ale aje galantaz esnatuko da, bere ekintzaren ondorioei zenbateraino aurre egin beharko dien arrastorik izan gabe.