Emakume gazte armatu bat eta kondizio fisiko bitxiko poeta bat etxe batean bizi dira kanpoko inorekin harremanik gabe. Egun batean, aizto-zorrotzaile batek txirrina jo eta gaztearekin maiteminduko da lehen begiratuan. Poetak uste du bisitaria heriotza dela eta bere bila datorrela. Emakumea haurdun geratu eta haurtxoa izan ondoren, amaren etxera itzuliko da, baina arazo mental larriak ditu hark.