"La felicidad film laburrak nire anaia zenarekiko nostalgiari eta oroitzapenari heltzen dio. Hil zenetik, buruan dut anaia uneoro eta oraindik elkartuko gaituen irudiren bat birsortzen saiatzen naiz, zoriontasun-izpiren bat sentiaraziko didana, bere irudia eta nirea batera, eder-ederrak, betierekoak, itzuliko dizkidan irudiren bat". (Paz Encina)