Mendekurik onenak hotz zerbitzatzen dira. Jean-Jacques Lyongo bere jaioterrira itzuliko da. Han, 20 urte lehenago, bere lagunetako bat –arrebarekin ezkontzea nahi ez zuen burges bat– erailtzen saiatu zen. Jean-Jacquesek burges hori aurkitu eta Geneviève berriz liluratuko du, baina krudeltasunez abandonatuko du emakumea; gainera, bere lagunaren semea lehen dantzari ezegonkor baten besoetara bultzatuko du eta ia bere buruaz beste egingo du semeak.