La furia RTVE Korporazioak parte hartutako eta emakume batek zuzendutako filmetako bat da, 2025ean estreinatua. Ekoizpen honetan emakume zinemagileen begirada funtsezkoa izan da arlo askotan: zuzendaritzan, gidoian, ekoizpenean, argazki-zuzendaritzan eta kameran, ekoizpen-diseinuan edo arte-zuzendaritzan, besteak beste. Horrelako ekoizpenak adibide dira indarkeria sexuala eta haren ondorioak zineman modu hausnartu batean irudikatzearen garrantziaz, bai etika aldetik bai estetika aldetik, ikus-entzunezkoetatik sexismozko estereotipoak eta bortxaketaren kultura hausteko.
2025etik aurrera RTVE Korporazioko aholkularia izan da eta ordutik bere Berdintasun Behatokiaren lehendakaria da. Espainian emakumezko batek lehen aldiz irratia zuzendu zuen emakume hau izan zen, 1996an Canal Sur Radioko zuzendaritza hartu zuenean. 1980ko hamarkadatik 1990eko hamarkadaren hasierara bitartean, emakumeek bakarrik agertzen ziren lehen saioak zuzendu eta aurkeztu zituen irratian eta telebistan. Cadena SER, Radio Cadena Española, Radio Nacional de España, Andalucía Abierta Radio eta Canal Sur Televisión-en lan egin du. Era berean, 2005etik 2010era arte Andaluziako Audiovisual Kontseiluko kidea izan zen eta 2019ra arte Andaluziako Ikasketen Zentroaren zuzendaria izan zen.
Kazetaria eta ikertzailea. RTVEko Berdintasun Behatokiaren buru da, 2022tik bertan lan eginez, korporazioaren berdintasunari buruzko lege betebeharrak betetzen direla ziurtatuz. Une honetan, Giza Harremanen eta Feminismo Ikasketen doktoretza egiten ari da Zaragozako Unibertsitatean, bere ikerketaren ardatza sexu-erasoen irudikapena delarik, bereziki emakumeek zuzenduriko bortxaketa eta erreakziozko filmen barruan.
Zinema zuzendaria. Formas de Jugar lanaren zuzendaria da, eta filmak Kataluniako Nazioarteko Zinemaldiko (Sitges) Noves Visions saileko laburmetraia onenaren saria jaso zuen 2015ean; Jauría laburmetraia, 2018an Malagako Zinemaldiko Sail Ofizialean estreinatu zena; eta El zoo luzemetraia, 2018an. 2025ean La furia filma estreinatuko du, non sexu-indarkeriari eta horren ondorioei buruzko istorioa kontatzen den, protagonistaren bizitzan.
Zinema ekoizlea eta Ringo Media produkzio-enpresaren sortzailea da. La novia (2015) eta Verano 1993 (2017) bezalako ekoizpenetan aritu da lanean. Azken horretarako, 2018ko Goya eta Gaudí sarietan Ekoizpen Kudeaketa Onenaren izendapena jaso zuen. Matria (2023), Diari de la meva sextorsió (2024), L’edat imminent (2024), Filmes de paxaros voando (2024) eta La furia (2025) filmak ekoitzi ditu.