XIX. mendearen amaieran, hegoaldeko herri batean, Regina Giddens kalkulatzaile eta gupidagabeak borroka krudel bat hasiko du bere haurrideen aurka, familiaren herentzia osorik beretzeko. Emakumearen asmoetan ez dago lekurik sentimenduetarako, ezta bere senar zintzoari dagokionez ere; gaixotasun larri bat izan ondoren, etxera itzuli da gizona, eta emaztearen neurrigabeko handinahiak sortutako giro itogarrian, alabaren maitasunean baino ez du aurkituko giza berotasuna.