Europa, 1920ko hamarkada. Alex Hazen enbaxadoreari ez zaio erraza egiten inoren alde agertzea. Mussolinik boterea hartu aurretik, Cassie Bowmanek Erroman utziko du gizona, haserre baitago harekin. II. Mundu Gerra amaituta, Emilyk –Hazenen emazteak– afaltzera gonbidatuko du kazetari ospetsu bihurtu den Cassie.