Kittyk eta Alanek haurtzarotik ezagutzen dute elkar. Heldu direla, maiteminduta jarraitzen dute elkarrekin. Alani armadara deitu diote, eta gizona joan aurretik ezkontzea erabakiko dute. Apaizik aurkitzen ez dutenez, aliantza euren modura ezarriko dute. Haatik, Alan gerratik itzultzean, harremana ez da lehen bezalakoa izango. Hellmanen lehen lana zineman gidoigile gisa.