Karen eta Marta unibertsitateko ikaskideak dira, jada graduatuak, eta Karenek amonak oinordetzan utzi zion etxaldea neskentzako eskola bihurtuko dute. Alabaina, egun batean, bi irakasleak eta Joe Cardin doktorea –eskola eraikitzera bultzatu zituen medikua– eskandalu batean nahasiko dira, ikasle gaizto batek difamatzen dituenean.