Ekintza East Siden gertatzen da, New Yorkeko klase apaleko auzo batean. Goi-klaseko jendea joan da bizitzera auzora, zonaldeak hartu duen pintoresko-famak erakarrita. Baby Face Martin gangsterra ere hara itzuliko da, eta amarekin eta aspaldiko neskalagunarekin topo egingo du. Hellmanen eta Wylerren kolaborazio berria.