Nazien aurkako kausarekin konprometitutako ingeniari alemaniar bat eta haren emazte estatubatuarra hiru seme-alabekin joango dira bizitzera emakumearen familia-etxera, eta nazien aldeko aristokrata errumaniar bat topatuko dute hor.