Karen eta Martha neskentzako eskola bateko irakasleak dira. Ikasle maltzur eta mendekuzale bat, jaso duen zigor batengatik haserre, kasualitatez iruzkin bat entzungo, desitxuratuko eta irakasleei jokabide gaitzesgarri bat leporatzeko erabiliko du. Bi irakasleen harreman sentimentalari buruzko zurrumurru eskandalagarriak azkar zabalduko dira eskola-komunitatean, eta berehalako ondorio suntsitzaileak izango ditu horrek.