Kartzelatik ihes egin duen preso bat bere herrira itzuli da, baina auzokoak erabat degradatutako pertsonak, benetako ehizaldiari ekingo diote haren aurka, dibertimendu hutsa izango balitz bezala. Sheriffa, gizon zintzo eta zentzuduna izanik, bakarrik saiatuko da gizonaren lintxamendua saihesten.