20ko hamarkadan, Lillian Hellman idazle estatubatuarrak Julia ezagutuko du, familia eskoziar aberats bateko alaba. Adiskidetasun sakona sortuko da bien artean, baina banandu egin beharko dute. Julia Oxfordera joango da ikastera, eta geroago, Vienara, non Freuden ikasle bihurtuko baita, eta Lillian antzerkigile ospetsu bihurtuko da, baina Juliaren adiskidetasunaren falta sumatzen du; beraz, Vienara joatea erabakiko du, baina nazismoa puri-purian dago Europan.