Javier Urondoren erretratua, jaten emateko arteari buruzko begirada deseroso, zuhur eta probokatzaile bat erakusten diguna. Javierren aita, Paco Urondo, poeta eta militante politiko gailena izan zen, 1976ko diktadura militarrak eraildakoa. Javierren historia da film hau: Buenos Aires hiriko aldirietan kokatutako bere jatetxea –Urondo Bar izenekoa– nola mantentzen duen, bere legatuari eta partaide izateari zentzu berri bat eman eta erresistentzia-ekintza bihurtuz. Janaria kultura- eta familia-gordailu gisa.