20 sukaldari eta 70 Michelin izar –Dani Garcíak zuzenduak– biltzen dira erronka bat gainditzeko: Juan Rocaren legatua berrikusiko duen afari ahaztezin bat gauzatzea. Bidaia bat Espainiako sukalde itzaltsuenetan zehar, El Cellerren influentzia eta irakaskuntzen bila, Joanen erretratu errepikaezina egite aldera.