Egun batean, Tetsuro Maeda ”Tetsu” bere etxetik irten (Anboto mendiaren magalean), Atxondoko ibarreko basoak zeharkatu eta bere jatetxe Txispara iristen da. Lanean ari dela, bere bizitza gogoratzen du, duela 40 urte Tokion jaio zenetik, gaur arte, bere jatetxeak Michelin izar bat duela. Euskaldunentzat mitikoa den Anboto mendiko usain eta zaporeez inguratua, Tetsuk bere platerak gogoratu eta forma eta kolorea ematen die, gailurretik ikusten den paisaia liluragarria dasta dezaten jankideek.