Maiteminduta eta itxaropentsu dagoen bikote gazte bat (Grace eta Jackson) New Yorketik landetxe batera joango da bizitzera. Grace bere nortasuna haur jaioberri baten bidez aurkitzen saiatuko da ingurune isolatu horretan. Baina erortzen hasten denean, ez du bere burua ahuleziatik berriz aurkituko, irudimenetik, sendotasunetik eta bizitasun harrigarri eta menderaezin batetik baizik.