Gipuzkoako arima eta sustraietarako bidaia harrigarria, Gipuzkoako kostaldeari zerutik begiratzen diona, herri eta hirietako paraje natural ikusgarrienak, historia eta ohiturak erakutsiko dituena. Dokumentalak Fernando Velazquezen jatorrizko musika dauka eta bertan parte hartu dute, kolaboratzaile gisa, Toti Martínez de Lezea, Juanma Cembellín eta Santi Yanizek. Euskal Herria Hegan dokumental sortako lehen tala (guztira bederatzi izango dira).