Pilar Crespo, AAMMAren (Andaluziako Emakumeen Audiovisual Komunikabideen Elkartea) presidentea eta ANCINEn (Andaluziako Zinemagintzako Ekoizleen Elkartea) zuzendaritzako kidea, bere produkzio audiovisuala sortu zuen, Magnetika Producciones, 2016an. 20tik gora lan ekoitzi ditu, tartean RTVEko fikziozko Operación Barrio Inglés telesaila eta Val del Omar, Poeta Audiovisual, La última toma eta La Residencia de señoritas luzemetrai dokumentalak.
(Bari, 1979). Giza Eskubideetan prestatuta eta Londresko hainbat GKEetan lan egin ondoren, 2009an Valentzian finkatu eta ikus-entzunezko sektorean hasi zen Los Sueños de la Hormiga Roja produkzio-etxean. 2014tik aurrera Tarannà Filmsen lan egiten du banaketa, jaialdi eta proiektu garapenean. Biennal Internacional Dona i Cinema-ren zuzendariorde da, Atenea Programaren koordinatzailea, eta IVCrako generoari eta ikus-entzunezkoari buruzko ikerketak egin ditu. Humans Fest eta La Cabina bezalako jaialdiekin ere elkarlanean aritzen da produkzio eta protokolo lanetan.
Sonia zuzendaria, ekoizlea eta animatzailea da, stop motion teknikan espezializatua. Hiru film labur zuzendu ditu —Txotxongiloa, Malkoak eta Plazer bat—, baita publizitate-iragarki ugari ere teknika horrekin. Kimika Ingurumen eta Basoetan trebatua, ekoizpen ikus-entzunezkoa eta jasangarritasuna uztartzen ditu. 2024an Goya Sarietarako izendatua izan zen Txotxongiloa animaziozko film laburragatik.
Zuzendaritza lanarekin batera, irakaskuntza eta kudeaketa kulturala uztartu ditu: 35 hezkuntza-zentrotik gora, nazioarteko prestakuntza-programak eta unibertsitateetan irakatsi du. MiradasDoc jaialdiko aurre-hautaketa taldeko kidea izan da, eta Bartzelonako L’Alternativa jaialdiko Cinema Pendente atalean proiektuen hautaketa taldean lan egin du.
Ikus-entzunezko sektorean 25 urte baino gehiagoko esperientzia du, eta 2017ra arte ekoizle exekutibo gisa lan egin zuen, fikziozko eta dokumentalezko proiektuak sustatzen. Dones Visuals elkartearen sortzailea eta zuzendaria da, eta 2017az geroztik bere Ekintza Plana ezartzen lagundu du.
Zuzendaria, gidoilari eta ekoizlea, Historia doktorea Madrilgo Complutense Unibertsitatean, eta Pilar Miró, Fernando Colomo, Fernando Trueba eta Eliseo Altunaga bezalako maisuekin trebatua. AMMA (Murciako Ikus-entzunezkoen Emakumeen Elkartea) sortzailekidea eta Producciones Imaginarias RCIren sortzailea da, eta fikzio, dokumental eta telebistako proiektuak garatu ditu, gai sozial, historiko eta berdintasunarekin loturikoak bereziki. Migas de pan (2016) filmaren ekoizle-elkartua izan zen —Uruguaik Oscar sarietarako hautatua— eta Hueco (2024) laburmetraia zuzendu zuen, Murciako laburmetrairik onenaren saria jaso zuena. Gaur egun Sueños retenidos dokumental luzea amaitzen ari da.
Kristina Zorita Arratibel (Donostia, 1968) kazetaria da, EITBko albiste zerbitzuetan 30 urtetik gorako esperientziarekin. Bi film laburren zuzendaria ere bada, eta hainbat zinema jaialditan epaimahaikide izan da. Londresko Zinemagintzako Eskolan eszenaratze masterra dauka. Zorita (H)EMEN sortzean parte hartu zuen 2016an, Euskal Herriko ikus-entzunezko eta arte eszenikoen sektorerako elkartea, eta gaur egun bere lehendakariorde da.