Canneseko eta Veneziako Zinema Jaialdietan aurkeztutako Manifestuaren ondoren, Europako zinema-zuzendariek beren ahotsa altxatu dute Europaren aniztasun kulturala defendatzeko, presio ekonomiko eta kulturalek mehatxatua. Topaketa honetan, erakunde europarrei dei egingo zaie ekoizpena eta lanen zirkulazio askea babesteko, zinema europarraren oinarri den sektore independentea sostengatuz.
Berlanga Audiovisual Ohorezko Saria eta Menina Almudena Grandes NWW 2023 Saria irabazi ditu, NetWorkWoman Emakumeen Transnazional Sareak emandakoak, bere zinema ibilbideagatik eta emakumeen eta zinema industriako profesionalen eskubideen defendatzaile gisa. Gainera, ohorea izan zuen EWAren Ekoizleen Mentoretza Programan parte hartzea, beti sinetsita baitago esperientzia urteak alde batera utzita, zinema ekoizpena modu berrietan ikasten eta eguneratzen jarraitzea garrantzitsua dela.
Ribesek formatu desberdinekin esperimentatzea gustatzen zaio: bideo-artea, dokumentalak, fikzioa eta animazioa.
Fulmar Alpha petrolio-plataformako lan eskuzkoak, Ipar Itsasoan, Billi denbora eman zion telebistako serieentzako elkarrizketetan oinarritutako gidoiak idazteari uzteko, hala nola Nailed, Emmy sarietarako izendatua, eta mugimenduan dauden irudiekin istorioak idazten eta zuzentzen hasteko: Creatures of Light-ek Edinburgoko Zinemaldiko Chaplin saria irabazi zuen lehenengo lan onenaren kategorian.
Bere 30 urteko telebista-zuzendaritza ibilbideak Dockers eta Last Rights, BAFTA sarietarako izendatuak, Daniel Craig Sword of Honour-en eta Guardians-en idazketa eta zuzendaritza barne hartzen ditu, Royal Television Society sarietarako izendatua.
Jérôme bere aitak, Robert Enricok, eta baita Patrice Chereauk eta Robert Altmanek zuzendaritzako laguntzaile gisa hasi zen.
Fikziozko hiru luzemetraia eta dokumental bat idatzi eta zuzendu ditu: The Origin of the World (2001), Paulette (2013), Cerise (2015) eta luzemetrai dokumentala Robert Enrico, A Brief Passage on Earth (2018).
Gainera, irakasle eta zuzendari egin zen ESECen (École Supérieure d’Études Cinématographiques), Parisko zinema eta ikus-entzunezko tekniketan espezializatutako prestigiozko ikastetxe profesional batean. Era berean, ekoizle, zuzendari eta gidoilari gisa ibilbide sendoa dauka, kritikak goraipatutako eta saritutako hainbat film labur, telebista saio eta dokumentaletan lan eginda.
Une honetan L'ARPen presidentea da, egile, zuzendari eta ekoizleen elkarte profesionala, «salbuespen kultural» kontzeptua asmatua eta bultzatu duena. Kontzeptu horrek ondasun kulturalak nazioarteko merkataritza itunen kanpo uzten ditu eta sormenezko eta ekonomia independentea, kultura aniztasuna eta gardentasun ekonomikoa defendatzen ditu Frantzian eta Europan zehar.