Gatz Harana gatzaren ibilbidea erakusten duen dokumentala da, artisautza-tekniken medioz ekoizten denetik eguneroko erabilerara arte. Lurraldea, eskuzko lana eta eguneroko bizitza lotuz, funtsezko baliabideen eta zainketen balioari buruz hausnartzen du.